**Prijava štete**: Nakon saobraćajne nezgode, prijavite štetu agenciji koja se bavi osiguranjem ili agenciji za naplatu štete. Obavezno imate sve potrebne informacije, uključujući podatke o nezgodi.

 

**Dokumentacija**: Pripremite i dostavite svu potrebnu dokumentaciju, kao što su:

– Policijski izveštaj (policijski zapisnik ili službena beleška, ukoliko je izlazila policija)

– Izjava vozača/vlasnika vozila o štetnom događaju

– Fotografije sa mesta nezgode

– Medicinska dokumentacija (ako je bilo povreda)

– Računi koji imaju veze sa štetnim događajem  (računi za popravku, šlep službe, troškovi lečenja…)

– Lična dokumenta (lična karta, vozačka dozvola, saobraćajna dozvola, polisa osiguranja)

 

**Potpisivanje ugovora**: Sa agencijom potpisujete ugovor o zastupanju, tim ugovorom su regulisana Vaša prava i obaveze i prava i obaveze agencije.

 

**Procena štete**: Agencija će izvršiti procenu štete. To može uključivati fizičku procenu vozila ili analizu troškova lečenja. Moguće je da će angažovati stručnjaka za procenu (veštaka).

 

**Komunikacija s osiguravajućim društvom**: Agencija će pregovarati s osiguravajućim društvom odgovornog vozača ili vašim osiguravajućim društvom u vezi s naknadom štete.

 

**Naknada**: Nakon što se proceni šteta, osiguranje će poslati ponudu za naknadu. Agencija će vas obavestiti o tome i pomoći vam da odlučite da li da prihvatite ponudu ili tražite dodatnu naknadu. Osiguranje će izvršiti isplatu u dogovorenom iznosu.

 

**Praćenje**: Agencija će pratiti ceo proces kako bi osigurala da sve prođe kako treba i da dobijete odgovarajuću naknadu.

 

Uvek je dobro konsultovati se s agencijom ili pravnikom kako biste bili sigurni da su vaša prava zaštićena i da dobijete maksimalnu naknadu.

Za Vas smo dostupni 24h tokom cele godine